CAT Title
   
   
Register Login Contact Help
PHILIPS

TV PHILIPS 43PUS7555 43" LED SMART 4K ULTRA HD

 Εξαντλημένο   
Κωδικός pc1: 240012190  Κατόπιν παραγγελίας
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Μέγεθος οθόνης
43"
Αναλογία οθόνης
16:9
Ανάλυση
3840 x 2160,
Σύστημα δέκτη
DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2, MPEG2, MPEG4
Ηχεία
2 ηχεία πλήρους εύρους (20 W RMS)
Panel
4K Ultra HD LED
Eίσοδοι- έξοδοι
3 x HDMI (HDCP 2.3), 2x USB, Δορυφορική υποδοχή, Λειτουργία Common Interface Plus (CI+), Ψηφιακή έξοδος ήχου (οπτική), Ethernet-LAN RJ-45, Έξοδος ακουστικών, Υποδοχή σύνδεσης για υπηρεσία
Πρόσθετα χαρακτηριστικά
Smart TV: SimplyShare, HbbTV. Pixel Engine: P5 Perfect Picture Engine. HEVC. Hypertext 1000 σελίδων. VESA: 200 x 200
Κατανάλωση
Eνεργειακή κλάση A , Κατανάλωση ρεύματος κατά την αναμονή: <0,3W , Ετήσια κατανάλωση ρεύματος: 104 kWh
Διαστάσεις
(ΠxYxB): 967 x 570.9 x 76.9 mm (χωρίς βάση), 967 x 589.3 x 187.5 mm (με βάση)
Βάρος
9 kg (χωρίς βάση) , 9,2 kg (με βάση)
Eγγύηση
2 χρόνια
Περισσότερες Φωτογραφίες
Σχετικά Προϊόντα

Καλάθι Αγοράς

Το καλάθι σας είναι άδειο

Σύνολο: 0.00 €


Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση