Σετ ασύρματου mouse και πληκτρολογίου της Microsoft σε μία οικονομική πρόταση για την ασύρματη διασύνδεση των μέσων ελέγχου του Η/Υ σας. Προσφέρει αυξημένη διάρκεια ζωής και αρκετά πλήκτρα συντόμευσης.
Εξαντλημένο
Κωδικός pc1: 200005000Κατόπιν παραγγελίας
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Σύνδεση
Δέκτης Microsoft Wireless Receiver 700 v2.0 σε σύνδεση USB με τον Η/Υ, λειτουργία 27 MHz Radio Frequency, τυπική εμβέλεια 3.5m (Keyboard) και 2.5m (Mouse).
Πρόσθετα xαρακτηριστικά
Ποντίκι: Ασύρματο οπτικό ποντίκι Microsoft Wireless Mouse 700 V2.0 με οπτική τεχνολογία ιχνηλασίας, 3000 frames/sec ταχύτητα σάρωσης, ανάλυση 800 dpi, ταχύτητα 10 inches (254mm) / sec. Πληκτρολόγιo: Ασύρματο πληκτρολόγιο Microsoft Wireless Keyboard 700 v2.0, με πλήκτρα συντομεύσεων για E-mail, Home, Favorites, Calculator, My Computer
Ελάχιστες απαιτήσεις
Ελεύθερη θύρα USB, Microsoft Windows Vista, Windows XP και Windows 2000, επεξεργαστής Pentium 133 MHz ή ανώτερος.
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες
Ρυθμίσεις
Απόρριψη
Αποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.